fredag den 6. november 2009

Jeg har valgt at jeg bare ville blive hjemme i aften, det er nemlig lang tid siden jeg har slappet af i weekenden. Faktisk tog jeg hele dagen fri, så jeg kunne slappe fuldt ud af. Så jeg havdle plantlagt:

- at sove dejligt længe
- spise en lækker morgenmad
- tage et varmt karbad
- tage hjem til katha
- spise hyggelig aftensmad med familie (minus far, han er stadig i .. sverige? norge? don't remember)
- se en masse fjernsyn med min lillebror og spise en masse slik
- sove sent og godt.


..and what it turned out:

- sov til kl. 08.00 hvor jeg vågnede af klokkerne fra kirken der ligger LIGE ved siden af hvor vi bor. hvorfor!? hvorfor skal den dumme kirke ligge liiiige dér? argh! og den blev ved! så jeg stod bare op
- havde ikke rigtig lyst til noget i morges, udover den laksemad min mor havde lavet til mig til frokost. så dén åd jeg til morgenmad.. wrong.
- kom til at lave et aaaalt for varmt bad, som jeg ikke kunne sætte mine ben i uden at brande mig! også selvom jeg tog koldt vand i bagefter. så det var også lidt mislykket.. (kom dog ned i det.. i 5 min.)
- tog hjem til katha. første ting der rent faktisk lykkedes!! og det var så hyggeligt!
- spiste aftensmad med mutti - og det VAR hyggeligt, ingen tvivl om det. Men ralle var til badminton og mor skulle ud ad døren (hun skulle spille med sit band her til aften nemlig). Så det var lidt forhastet og sådan. Men hyggeligt var det.
- tjekkede hvad der kom i tv. og blev sur!! der er absolut intet godt i fjernsyn i aften, det siger jeg jer! Jo selvfølgelig, hvis man har lyst til at se på: "Malena og Silas danse jive mod Casper og Vickie Jo, mens Pernille og Thomas kæmper mod Lisa og Michael i samba" (vild med dans) eller hvis man godt kan lide at se på: "de velrustede brødre vil ikke bare bevæge sig ned mod de sydlige regioner - nej! - de vil simpelthen trænge ind i selve urskoven" (ørkenens sønner - drop det!) eller se på Jack Osbourne gå fra slapsvans til supermand - JOJO! så er der masser af herlig tv. Men det gider jeg altså ikke. Så for mig er det n-to-the-ada her til aften!!
- yeah, jeg sover nok sent, fordi jeg spilder min tid en del ;) og håber at jeg sover godt. og at jeg ikke bliver vækket af kirkeklokkerne imorgen!

God fredag søde bloggere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar