søndag den 22. november 2009

IREALLYNEEDTOWORKOUT..

Okay. Jeg har indset det. Jeg er n-ø-d-t til at tage seriøst at jeg har brug for at få nogle muskler, altså lave noget motion. Ikke af hensyn til min vægt - på det punkt skal jeg tværtimod tage på! Men jeg kommer ikke op i feitness-centret, af en masse forskellige grunde. Jeg har prøvet at løbe sammen med en veninde, men det duede ikke rigtig. Og i dette her vejr er det bare ikke dét jeg har allermest lyst til. Men måske bør jeg, fra nu af, tage en løbetur 3 gange om ugen á 30 min. eller deromkring. Også med hensyn til min skiferie.. Men nøøøøj, hvor jeg bare ikke orker.

Har I ellers nogle gode råd eller forslag til hvad jeg kan lave, som er bare en liiiille bitte smule mere tiltrækkende? Det ville være skønt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar