søndag den 29. november 2009

FØRSTE SØNDAG I ADVENT

Photobucket

Glædelig første søndag i advent! Tænk at det snart er jul. Synes tiden går så hurtigt. Jeg har slappet så meget af som man overhovedet kan hele weekenden. Fredag var jeg jo hos Simone, og så var jeg godt nok til OGfest, men kom hem omkring klokken et, så det var ikke slemt. Og igår var jeg i biografen med min familie - den var rigtig god. Noomi Rapace spiller så godt synes jeg! Og ellers slappede vi bare af herhjemme, og havde gæster, pakkede adventgaver ind til vores forældre (i år har vi nemlig besluttet at de også skal have adventgaver, og de blev meget glade!) og Rasmus og jeg så zulu. Idag har jeg lavet lektier og sådan, og om lidt vil jeg se 'Nick & Norahs Ultimate Playlist' som jeg fik i adventsgave. Wee.

God søndag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar