mandag den 19. oktober 2009


WHEN I SAY WOOD YOU SAY WOOD..

Ej hvor jeg elsker denne her trøje fra Wood Wood. Den er ret enkel, men lynlåsene ved skuldrene gør den bare så lækker! Hvis jeg havde pengene havde jeg købt den. Men det har jeg ikke, OG jeg har jo lige fået 2 trøjer. Så jeg må lad være med hele tiden at ønske mig alt muligt andet hele tiden! Jeg skal spare op til skituren - den bliver nemlig dyr! Jeg har faktisk også oprettet en bruger på Trendsales.dk, og lagt et par indlæg ind, og der er allerede én som gerne vil købe min Nørgaard bluse. Yes man. Godt nok er det kun omkring 50 kr jeg får for den, men det er da stadig godt, ikke? Jeg har fri idag, super lækkert med en ekstra fridag! Så er der kun tirsdag, onsdag, torsdag, og fredag - fredag skal jeg mødes med nogle af pigerne fra min folkeskole. Vi skal spise middag sammen, og evt i byen efterfølgende. Lørdag skal jeg til Andreas' 18års. Det minder mig om at jeg skal have købt en gave til ham.. hmm, det kan jeg måske gøre.. torsdag? Nu skal jeg have lavet nogle lektier!

Fortsat god mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar