lørdag den 17. oktober 2009






UNDSKYLD STILHEDEN!

Det skal ikke ske igen. Jeg har lavet en del de sidste par dage. Jeg har været sammen med Anna, til familiefødselsdag, været sammen med Ida (vi bagte pandekager og så Romeo & Julie og var på Comedy Zoo for at se Kasper fra klassen optræde - og Jonatan Spang var der også! Jubii!! (Ida og min yndlings)), i Sverige med min lillebror og far, og så har jeg været sammen med Frida (vi var i biografen og se Ved Verdens Ende, slutningen af Pigen Der Legede Med Ilden, og Applaus for 70 kr! Vi snød også faktisk.. vi betalte for 1række til Ved Verdens Ende, og så gik vi ellers bare ind i de andre sale. Smart, ikke? Det skader sgu ikke nogen. Vi betalte jo i hvert fald for den ene! :-)

Nu skal jeg i sommerhus med min familie. Skønt.

HAV EN GOD DAG! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar